Бренд «ThePARA»: заодно з молодістю та впевненістю у завтрашньому дні

Бренд «ThePARA»: заодно з молодістю та впевненістю у завтрашньому дні

Напевно, останні кілька років послужили гарним поштовхом для розвитку нашої молоді. Багато хто зрозумів, що не люблить свою постійну роботу і хоче займатися улюбленою справою. Прагнуть розвиватися, демонструвати свій потенціал. Інші вирішили ризикнути і на карту поставили все що мали, не думаючи про можливі наслідки. Хоча ризик насправді благородна справа, просто ризикувати теж варто вчасно.

Бренд «ThePARA» молодий, але дуже перспективний. Створений в кінці 2017 року парою харків'ян Володимиром і Катериною Запара. Це абсолютно нова торгова марка на українському ринку. Не така як інші, самобутня і креативна. Але поки творці зрозуміли, чого хочуть насправді, 2,5 роки тому все починалося трохи інакше.

Спочатку був створений бренд «WOLFF», який займався пошиттям жіночого молодіжного одягу. І як всі талановиті люди, пара радилася лише зі своїми серцями, амбіціями і між собою звичайно. На той момент вони дуже мало розумілися на нюансах майбутньої роботи. Зате тепер вони згодні, що було це все, як треба і добре засвоїли всі уроки: «Але зараз я розумію, що це й на краще. Якщо спочатку розбирати майбутню справу до деталей, то навряд чи колись її почнеш. У мене за плечима був дворічний досвід роботи начальником складу одного зі швейних виробництв міста Харкова, чоловік теж працював на даному підприємстві. Ми працювали 6 днів на тиждень з 9 ранку до 8 вечора. Робота шалено подобалася, але графік давав про себе знати. Неабияк втомившись, ми звільнилися. Довго думати над тим, чим займатися далі не довелося. Нам хотілося рухатися у напрямку виробництва одягу. Так і вирішили спробувати розпочати власну справу».

Через півтора року, інтуїтивно почали розуміти, що потрібно трохи змінити концепцію своєї справи, а в кінцевому підсумку змінили навіть назву бренду на «ThePARA». Незважаючи на значний досвід, вони не дуже хочуть говорити про «WOLFF» і активно розповідають про їх нове дітище.

Зараз у нас на сайті можна побачити моделі першої і такої символічною колекції. Вона невелика, зате зроблена з любов'ю та розумінням, що хочуть шити.

Марка поки працює під керівництвом Володимира і Каті, які зібрали навколо маленький, зате неймовірно дружний, працелюбний колектив з 9 чоловік.

Працюють вдома, у Харкові і тут відбувається весь виробничий процес.

На питання, «де черпаєте ідеї?» у них відразу загоряються очі і, схоже, про це можуть говорити багато: «Спочатку ми визначилися з тим, над яким одягом хочемо працювати. Але потім, в якийсь момент, нам почали дзвонити хлопці і цікавитися мантіями. Говорили, що моделі мантій ТМ «WOLFF» цікаві і вони б з радістю носили такий одяг. Такі випадки почали повторюватися, що власне, і послужило певним поштовхом до створення чоловічого одягу «ThePARA» ».

Назва бренду, до речі, символічна, так як співзвучне з прізвищем творців Запара і в той же момент підкреслює статус - пара.

«Нам хотілося робити незвичайний, сміливий, молодіжний одяг. Одяг, який в поєднанні з найпростішими речами, на кшталт джинсу, буде привертати увагу до її власника. На нашій бірці так і написано «Do something different». Хотілося знайти такий стиль, який був би креативним, близьким нам по духу і в той же час, не поширеним в Україні. Подумали, обговорили і дійшли Urban streetwear. Надихнувшись цим напрямком, моделі почали виходити самі собою. Щось було запропоновано нами, щось - модельєрами »

Поки що у марки немає фірмових магазинів, а є тільки інтернет-магазин. Зате ведеться активна співпраця з шоурумами і магазинами, в яких представлена ​​перша колекція одягу молодіжного бренду.

Що стосується планів на майбутнє, то їх багато. Але, розкривають їх Володимир і Катерина не охоче.

«Скажу тільки про найближче майбутнє: зовсім скоро ми представимо нову колекцію», - відкрили нам таємницю. Ну, що ж залишилося чекати трохи. Зате впевнені, що побачимо неповторну колекцію. А «ThePARA» побажаємо творчого ентузіазму та віри в себе.

Фото - ThePara

Рекомендуємо

Коментарі

Залиште свій коментар

Увага: HTML розмітка не підтримується!

Відправити