Унікальна реклама у київському метро від українського бренду SUPPORT by Poustovit
Незважаючи на те, що День закоханих святкують пари, демонструючи свої почуття один до одного, марка SUPPORT by Poustovit вирішила зізнатися у коханні місту незвичайним способом, пише «Коментарі. Київ »посилаючись на видання «FWD».
«Місцем зйомок послужили станції київського метро, серед яких -«Вирлиця» та «Сирець». 6 моделей зізналися, що люблять Київ за динамічність і енергетику », - було сказано в повідомленні.
Бренд створив серію під назвою SUPPORT by Poustovit. В асортименті є футболки і світшоти з класними написами «Лівий берег, правий берег». Підтримуючи свою задумку, марка запросила молодих хлопців і дівчат взяти участь в зйомках і розповісти, за що вони люблять Київ, які їх улюблені місця.
«Наприклад, мені подобається просто гуляти по Києву, але не можу відзначити те, що дико подобається. Багато чого змінилося за останні пару років - в основному стало менш спокійно на вулицях», - розповів Гриша Петренко.
Фото - vogue.ua
Залиште свій коментар
Відправити