Відкриття таємниць виробництва: бренд трикотажних виробів RITO запросив журналістів і блогерів на свою фабрику
Професійна команда Rito запросила всіх бажаючих представників провідних ЗМІ та популярних блогерів на екскурсію по своїй фабриці. Побачити на власні очі, як створюються дизайнерські трикотажні речі.
Rito - один з небагатьох українських дизайнерських брендів, виробничу потужність якого забезпечує ціла фабрика. Чотириповерхова будівля розташована під Києвом і є важливим елементом ДНК бренду з 27-річною історією. Переважно вся команда: дизайнери, технологи, швачки працюють тут десятиліттями і за цей час також стали частиною традицій і унікального стилю Rito.
В основі виробництва речей марки лежать якість, оригінальність і традиції. Кожен сезон Rito представляє свої колекції pret-a-porte на Тижнях Моди в Україні, після чого вони відправляються в фірмові бутіки марки в Україні та Європі, а також в мультибрендові магазини по всьому світу.
Гості відвідали бутики бренду і фабрику, де побачили, як за допомогою сучасних в'язальних верстатів, ручної роботи і таланту майстрів високоякісна італійська пряжа перетворюється у шедеври з трикотажу.
«Дуже часто нас запитують, з яких матеріалів створюються вироби Rito. З трикотажем все набагато цікавіше - ми самі створюємо матеріал!» - Тетяна Абрамова, засновник бренду.
Івент подібного формату команда Rito організувала перший раз, але він виявився більш ніж вдалим. Ставши свідком процесу створення дизайнерських речей і поспілкувавшись з майстрами, любов і натхнення яких просто заряджають, переконуєшся: Rito - це більше ніж одяг, це спосіб життя, це люди, які цінують якість і індивідуальність, це традиції українського трикотажу, де кожен виріб - твір мистецтва.
Фото - facebook.com/DMRITO
Залиште свій коментар
Відправити