Чарівне відчуття переміщення: нова осінньо-зимова колекція Paskal
Український бренд Paskal представив рекламну кампанію до осінньо-зимової колекції Paskal, яка зветься Relocation. Присвячена вона переїзду і всім процесам, пов'язаним з ним. "Після переїзду, при розпакуванні на новому місці, речі сприймаються зовсім інакше, ніж раніше. І звичайно ж, по-іншому застосовуються і використовуються", - розповідає Юлія Паскаль.
Ідея перемішування і змішування в самій колекції виражена за допомогою гри зі звичними речами. Наприклад, пальто зі штучного каракулю нагадує про шуби, які зберігаються в бабусиних шафах, а шифонова сорочка в руках одеситки перетворюється в спідницю.
Також Паскаль обіграла елементи пов'язані з переїздом - скотч і пакувальні плівки. Про них в колекції нагадує прозорий вініл, що покриває деякі речі.
Фото - vogue.ua
Залиште свій коментар
Відправити