Inside U: історія успіху української молоді
За кілька років Україна кардинально змінилася. І нехай ці зміни не помітні глобально в матеріальному і соціальному плані, зате у свідомості нації відбулися незворотні процеси. Особливо торкнулося це молоді, яка стала по іншому дивитися на світ, жити сьогодні, думати про майбутнє і не просто планувати, а діяти.
Створення українського бренду Inside U прийшло на 2014 рік. Тоді, коли країна ще болісно переживала зміни, але ставала нацією справжніх патріотів. Не просто для галочки, а по-справжньому.
Марія Захарченко та Дар'я Бусленко сьогодні посміхаються, згадуючи, як все починалося для їх бренду. Просто і не з примусу, на звичайному веселому дівич-вечорі, який вони влаштували для своєї близької подруги. Слово за слово і вирішили зайнятися пошиттям патріотичної одягу. Тільки хотіли зробити його настільки делікатним, в плані демонстрації символіки, щоб герб був не на всі груди, а грів серце у затишному місці. Тому у першій колекції герби були крихітними і ховалися за блискавкою, але були ж.
Зараз за плечима цих тендітних, життєрадісних і цілеспрямованих дівчат кілька колекцій одягу, міжнародний контракт з самою Швейцарією і багато планів на майбутнє.
Шиють з лейблом Inside U різнопланові моделі одягу: стильні сукні, теплі реглани, штани, сорочки, практичні комбінезони, шапки і навіть куртки . Вони продаються в багатьох українських шоу-румах і користуються високим попитом.
Перша справжня колекція отримала цікаву назву «з секретом» через заховану патріотичну символіку. Самі творці ніколи не працювали з пошиттям і кроєм одягу, тому свою ідею втілювали в реальність паралельно з постійними роботи - удень працювали в офісах, а пізно ввечері приходили і творили у шоу-румі. Вивчали особливості створення цікавого одягу, види крою, створювали лекала.
Проект запустили у кінці літа 2014 року. Створили колекцію за пару тижнів. Швидко накидали ескізи, в Одесі зробили lookbook, і вже через місяць тріумфально показали одяг на фестивалі Do not Take Fake.
Колекція регланів, які були пошиті з турецького трикотажу з внутрішнім утеплювачем продалася дуже швидко і 200 моделей «розлетілися» по Україні. Відчувши довіру молоді, вирішили шити не тільки реглани і взялися за модні куртки і пальто.
Одяг від бренду для щоденної експлуатації: простий, зручний, його можна легко надіти на роботу або зустріч з друзями.
Бренд не шиє одяг для хлопців. А якщо є побажання, то тільки під індивідуальне замовлення.
Незабаром з'явилася нова ідея відкрити власний шоу-рум. І, як завжди, з легкістю, дівчата підхопили ідею і взялися за її реалізацію.
Команда Inside U - це всього лише Маша і її колега Даша. Дівчата самі собі боси, рекламщики, піар-менеджери, а коли потрібно і доставку самі зроблять. Вони намагаються робити самобутні речі, стильні, якісні. За кожним швом стежать особисто і дуже засмучуються коли, щось іде не за планом.
Покупці абсолютно різні, як за віком, таки і за статусом. Є й маленькі дітки, і дорослі дядьки. Самі дівчата кажуть, що досить дорослі люди, ще ті цінителі. Найчастіше замовлення роблять через соцмережі.
Гроші на розкрутку і пошиття одягу дівчата витратили свої особисті. Кажуть, що вклали стільки, скільки було не шкода втратити. В цілому, витрачені кошти окупилися швидко, але все ж всі зароблені гроші вкладають знову в справу.
У творців є табу - вони не люблять і не використовують в пошитті свого одягу поліестер. Тільки якісні натуральні тканини. Як для себе. Їх приємно одягати, та й совісті так спокійніше. Тому що багато хто думає, що мас-маркет - це одяг не високої якості, а Inside U довів зворотне.
Планів на майбутнє у маленької, але талановитої команди дуже багато. Як і творчих ідей. Асортимент бренду дуже цікавий і сучасний. Можна вибрати і унікальні класичні моделі, і зручні спортивні костюми. А головне, що вони вірять в свої сили і люблять свою справу.
Фото - facebook.com/InsideU
Залиште свій коментар
Відправити