Історія створення бренду GEE! - як це взяти і повернути в іншому напрямку
На таке наважуються одиниці - взяти і повернути в іншому напрямку, кардинально змінити своє життя, звичну роботу, коло спілкування і, нарешті, знайти себе. Почати дихати на повні груди, відкрити свої мрії, ризикнути стати іншим, незважаючи на страхи. Так було і з Антоніною Сергєєвою творцем і керівником українського бренду Gee!.
До 2013 року вона ходила на роботу, як всі. Постійні і однакові дні змінювали один одного. Одні і ті ж обов'язки, тому що хтось вважав, що так треба і правильно. Але все ж серце підказувало, варто відкрити себе, свої ідеї та дитячі мрії. Поринути туди, де будеш відчувати себе, як риба у воді. Не працювати, а творити, займатися улюбленою справою, приносити радість оточуючим своїми виробами і почати жити по-справжньому.
«В принципі, я завжди любила щось створювати своїми руками, і чим би я в житті не займалася, я відчувала - моєму власному бренду одягу бути! Довгі роки, будучи найманим працівником, я йшла до того, щоб в один момент кинути все і почати власну справу. У 2013 році я відмовилася від перспективної кар'єри чиновниці і пішла у вільне плавання. Основна мотивація - створення якісного продукту власними руками і отримання фінансової незалежності».
Як говоритися «сказано - зроблено». Хоча на такі радикальні експерименти наважується не кожен, так і не відкривши свою суть.
«З чого почати, як організувати виробничий процес, з ким працювати, де шукати підтримку - ось що мене турбувало у той час. Хоча все якось налагодилося само собою. Знайшлися віддані однодумці і професіонали в одній особі »
В голові було багато різних ідей, але перевагу віддали створенню оригінальних, зручних і стильних, а найголовніше, якісних і доступних кожному світшотів і футболок.
«Першими моделями були світшоти і футболки. Як в момент створення бренду, так і зараз - ці види одягу займають головне місце у нашому асортименті. Ми робили ставку на моделі для повсякденного життя, щоб вдягнув і відразу відчуття комфорту, поняття «моя річ». А не такі, що надовго поселяються у шафі і кожен раз потрапляючи на очі, розумієш ні з чим і нікуди надягнути »- згадує Антоніна.
Незважаючи на те, що бренд український, тканини доводиться закуповувати у турецьких постачальників. А все тому що дуже важко сьогодні знайти вітчизняного виробника, який продає якісні тканини. Більшість вже давно працюють на експорт і просто не хочуть налагоджувати співпрацю з невеликими марками одягу. В недалекому майбутньому бренд планує безпосередньо налагодити закупівлі з Туреччини, що дозволить розширити асортимент використовуваних матеріалів.
Колектив бренду Gee! невеликий, зате талановитий і професійний. 7 чоловік встигають все, головне органічна, згуртована і дружня обстановка, яка допомагає подолати труднощі або кризи і гарний керівник.
«Вся продукція створюється на нашому власному виробництві у м.Одеса. На сьогоднішній день обсяг виробництва становить 4000-4500 одиниць на рік. Ми вважаємо за краще вкладати у розвиток власних виробничих потужностей і в підвищення кваліфікації наших фахівців. Так я бачу активність розвитку власної справи. Спочатку ми працюємо на авторитет, впізнаваність і безумовну якість бренду, а потім все це буде працювати на нас, принесе свої плоди ».
Поки бренд не розвиває фірмову мережу магазинів, а працює за принципом налагодження міцних партнерських відносин з різними офлайн-магазинами українських брендів. Зараз, на думку Антоніни, з невеликими оборотами виробництва, так буде рентабельніше.
«У наших планах на майбутнє - запуск лінії чоловічих футболок і світшотів, а також розширення асортименту жіночої лінії. Уже у поточному році плануємо збільшення обсягів виробництва до 6000 одиниць на рік. Взагалі ідей багато і ми потихеньку прагнемо до їх виконання. Спілкуємося з нашими клієнтами, дивимося, що хоче бачити молодь, і втілюємо це в реальність ».
А нам залишається побажати удачі, тому що за талановитою молоддю майбутнє нашої країни.
Фото - facebook.com/geestore.com.ua
Залиште свій коментар
Відправити