Льняна досконалість: Тетяна Рубан і Денис Грищук в новій зйомці бренду Sleeper

Український бренд Sleeper (в числі зіркових прихильниць якого Леандро Медін, Єва Чен, Емілі Ратаковскі, Брі Ларсон, Дакота Феннінг і Лена Данем) представив нову зйомку, приурочену запуску колекції лляних піжам, халатів і сумок.
На думку засновниць бренду Асі Варец і Каті Зубарьовой, льон - головний модний тренд 2019 року це натуральна і екологічна тканина, яка виробляється з рослини і повністю розкладається. Наприклад, синтетиці на це буде потрібно в середньому до 40 років. Льон міцний і не розтягується з часом. А ще він гарний навіть тоді, коли мнеться. Він легкий і дихаючий тому незамінний у спеку. Речі з льону піддаються машинному пранню завдяки чому практичні в поїздках. Він однаково гарний в спальні, на пляжі і під час подорожей.
«Наше покоління серйозно ставиться до питань екології, ми не можемо просто спостерігати за тим що відбувається з океаном і навколишнім середовищем. І хоча ми в Sleeper не міністерство екології, але якщо ми можемо зробити хоч щось корисне, бути більш відповідальними тут і зараз, ми завжди це зробимо », - зазначає Катя.
Також, щоб зменшити кількість відходів, бренд відмовився від картонних коробок і представив екологічний аналог - лляні упаковки-мішки, які можна використовувати повторно в повсякденному житті.
Фото - www.the-village.com.ua
Залиште свій коментар
Відправити