Рідна столиця: нова рекламна кампанія Bevza
Український бренд Bevza представив рекламний кампейн колекції осінь-зима 2019/2020. Відправною точкою при створенні колекції стала історія про улюблений Київ - місто, що викликає теплі асоціації, пов'язані з дитинством дизайнера і місцем, де вона черпає натхнення.
Для зйомок креативна команда вибрала дві ключові локації: поле з маками під Києвом і бібліотеку ім. Вернадського - одне з найбільш яскравих спадщин радянського модернізму. Моделі Надя Шаповал і Анна Шуть демонстрували мінімалістичні брючні комплекти, жакети з підкресленою лінією плеча і лаконічні комбінезони, позуючи серед червоних макових полів.
Тим часом фотографом Стефаном Лисовським в бібліотеці ім. Вернадського були зроблені кадри в вільних брюках, ідеально-скроєних пальто і фірмових білих сукнях бренду. Ключовим елементом нової колекції стали жакети і міні-сукні з авторським фотопринтом - ці фото Світлана Бевза зробила самостійно на телефон під час прогулянок по ботанічному саду.
Фото - vogue.ua
Залиште свій коментар
Відправити