Що готують українські дизайнери на сезон осінь 2017? Частина 2
Осінь вже повноправно вступила в свої володіння, а це значить, що пора переглянути свій гардероб на прийдешній сезон. Важливо, щоб одяг був не тільки комфортним, але і стильним. Про це подбали українські дизайнери. Вони тривалий час працювали над створенням нових колекцій і вже презентували результати своїх старань публіці. Читайте про модні експерименти, новинки та плани вітчизняних дизайнерів в нашій статті.
Протилежності в колекції Будинку Моди KOSTELNI
Бренд KOSTELNI вже встиг здобути популярність не тільки в Україні, а й далеко за її межами. Він є еталоном вишуканості, тонкого смаку і бездоганного стилю. Його засновники – це подружня пара, Руслан і Марія Костельна. Кожен сезон вони знаходять свіжі ідеї, фантазують і дивують своїх шанувальників чудовою одягом. Сезон осінь-зима 2017 не став винятком.
Нова лінійка одягу KOSTELNI виконана в сучасному дусі мінімалізму – в чорно-білих кольорах. Дизайнер бренду Марія Костельна впевнена, що все має свою серцевину, і цей феномен послужив натхненням для колекції. Її творці знають, що у кожного навколишнього предмета, особливо в біологічному розумінні, є багатий внутрішній світ, так звана серцевина. Але найчастіше вона прихована від сторонніх. Також у кожної людини існує своя серцевина, але не завжди ми можемо висловити її і показати іншим.
Тому при створенні нової лінійки одягу Будинок Моди постарався виділити головне. Осінньо-зимова колекція – це прекрасна можливість для кожної жінки проявити себе. Креативний директор Будинку Моди KOSTELNI Марія Костельна вирішила дати шанс прекрасній половині людства висловити свою серцевину. Бренд випустив цілу колекцію в двоколірному форматі. Кожна модель в колекції є двосторонньою, її можна одягати як зовнішньою, так і внутрішньою стороною, все залежить від настрою і від того, який образ потрібно створити. З таким одягом у кожної модниці з'явилася можливість вивернути навиворіт свою "серцевину".
Впевнений крок у майбутнє від бренду UMM
У 2012 році в Україні з'явився новий бренд одягу – UMM. Заснували його дві сестри – Юлія Мезина і Катерина Свиридова. Всі колекції закликають до того, щоб знаходити прекрасне в простих і буденних речах, щоб мати чудовий зовнішній вигляд не тільки у свята, а й у будні дні. Над створенням колекцій трудяться понад 40 майстрів, які обожнюють свою роботу, а на рахунку бренду тисячі вдячних покупців.
Нова колекція осінь-зима 2017-2018 від UMM – це відображення прагнень дизайнерів, їх планів на майбутнє. Бренд UMM серйозно націлений розширювати горизонти. Модельєрам вже мало любові українських покупців. Вони прагнуть закохати в одяг від UMM весь світ. Тому нову колекцію вони назвали "Forest song". Це свого роду натяк, який має на увазі, що наряди бренду добре і гармонійно "звучать" на всіх мовах світу, в кожному куточку планети, і звучать вони подібно пісні лісу. І все завдяки тому, що якість непідвладна національності, стиль не має прописки, а моді немає діла до кордонів.
В основі колекції жіночні силуети, плавні лінії, натуральні тканини, бездоганне виконання – все те, що цінують модниці в усьому світі. Дизайнери бренду презентують в цьому сезоні традиційно багато суконь різних фасонів. Але ця колекція все ж приготувала один сюрприз. Цього року побачить світ стильна лінія взуття від UMM. Насолоджуйтесь собою і колекцією "Forest song".
Nai Lu-na by Anastasia Ivanova: творчі експерименти, ніжність і розкіш
Бренд Nai Lu-na вже багато років радує українських модниць. Його засновник – Анастасія Іванова. Вона дизайнер одягу та бізнес-леді, тому створює одяг, який призначений для впевненої в собі, самодостатньої і сильної жінки. Її клієнтка знає, як виділитися з натовпу, як привертати до себе погляди, підкорювати серця і досягати успіху.
Нова лінія нарядів – це без перебільшення захоплююча історія життя справжньої леді. У ній є місце для всього: для любові і пристрасті, для творчості і натхнення, для свободи і незалежності. Дизайнер подала свою колекцію через призму настрою, в ній відбиваються відчуття і куточки свідомості. Основна стихія, яка надихнула на створення одягу – це повітря. Саме воно дарує ясність розуму і відчуття своєї індивідуальності, звільняє від стереотипів, допомагає усвідомити справжню суть речей.
Колекцію осінь-зима 2017 від бренду Nai Lu-na можна умовно розділити на три частини. У першій частині злилися воєдино чіткі лінії сучасного мистецтва, класичний крій, зрозуміла форма і хитромудра фактура жакардових тканин. В основному використані вишукані тканини і еко-замша, а що стосується палітри, це насичений нефритово-зелений і глибокий синій кольори. Приємно здивувала смілива асиметрія полів – кожен наряд тут уособлює легкість жіночої натури і, разом з тим, впевненість в собі.
Друга частина ніжна і повітряна, в ній переважають легкі силуети fit-and-flare, невагомий шифон, вишуканість тасьма, заспокійливий і одночасно насичений синій колір, а фінальний акорд в образах робить перо. Саме перо символізує повітря, яке створює гармонію сприйняття.
Завершальним штрихом колекції послужіли дивовижно красиві сукні до підлоги з невагомими рукавами і в міру відкритими декольте. Моделі мають продуманий до дрібниць крій, складну конструкцію виточок, а також графічно окреслену талію, яка вигідно підкреслює фігуру. Гармонія відтінків і візерунків в цих нарядах вдало доповнена об'ємними мазками на ніжному полотні.
Складні текстури жакардових тканин і їх віртуозне поєднання, увага до деталей і обробки кожного елемента, благородна розкіш акцентів створюють гармонію сприйняття і завершеність образу. Саме такою – зрілою і цілісною – є колекція осінь-зима 2017 від бренду Nai Lu-na by Anastasia Ivanova.
З кожним роком в Україні з'являється все більше талановитих дизайнерів, які набувають популярності у всьому світі і досягають успіху. А у нас є унікальна можливість першими побачити їх колекції, адже історія моди вершиться на наших очах. Ця осінь буде дивовижною, стильною і яскравою. Створіть свій осінній настрій, а починається він з модного вбрання із останніх колекцій.
Фото - UMM, Kostelni, Nai Lu-na by Anastasia Ivanova.
Залиште свій коментар
Відправити