Щотижневі новини #27
Черговий тиждень позаду, а це означає, що ми підготували вам цікаві Стаття, на сайті з'явилися нові колекції наших постійних брендів і додалися нові. Як завжди в кінці статті бонус яким зможуть скористатися тільки постійні наші читачі.
Гарних вам вихідних.
Нові колекції
RoyalBlack насправді , зовсім не black, а білий та пухнастий. Пуховики, зимові пальта, парки на будь-який смак - такий теплий, и готовий вас зігріти від зимової прохолоди. А також доступны для замовлення весняні позиції.
Moloko Socks - саме так може виглядати комплект твого настрою на тиждень! У колекції MOLOKO socks є дещо цікаве для тебе.
URBAN PLANET STREETWEAR на сайті вже є речі з нової колекції. Ми готові ділитися і знижками. За вихідні з'явиться весняна колекція, тому слідкуй за нами щодня.
- MFS BRAND цього тижня також проявив себе в нових моделях та продовжує дарувати знижки.
- TWINS STORE з понеділка дарує знижки на всю колекцію. Негай часу - додавай у закладки улюблені позиції - чекаємо на ваші замовлення.
Нові бренди
Vona Dmytra - мода в відчуттях. Простим кроем передає красу жіночого тіла і те, що можна бути собою, а не здаватись. Vona Dmytra полягає не в тому, щоб бути відверто сексуальною, це про інтелектуальну сексуальність, сильну, вольову, внутрішню.
Бонус - цікаві новини та статті цього тижня
Джуліанна Мур вигуляла пуховик від українського бренду
За останній рік багато знаменитостей світового рівня надягали одяг українського виробництва. У їх число увійшли Ріана, Бйорк, Бейонсе, Моніка Белучи і інші. І тепер їх ряди поповнила Джуліанна Мур, яка для прогулянки по Нью-Йорку вибрала теплий і затишний пуховик від українського бренду ienki_ienki.
Білизна українського бренду буде продаватися у Казахстані і Білорусі
Відомий український бренд нижньої білизни Jasmine планує значно розширити мережу фірмових магазинів за межами країни. Про це повідомила директор марки Олена Очеретна
Український бренд одягу Letter K: не нудна сучасність для ділових леді
Сьогодні ніхто не здивується, якщо керівництво престижної компанії очолює жінка, якій ледь виповнилося 25 років. Тому що сучасна молодь вже не та, яка була 20 років тому. Вони хочуть все знати, вміти і робити зараз, сьогодні. Тому прагнуть відповідати правилам менеджменту, бізнесу та офісного дрес-коду, але в той же час змінити його, зробити сучаснішим, підлаштувати під себе.
Одяг без дизайнера: Tommy Hilfiger випустить унікальну лінію одягу
Бренд Tommy Hilfiger вирішив розпочати співпрацю з компанією IBM і Технологічним інститутом моди в Нью-Йорку. А все тому, що вони розробили спеціальний проект Reimagine Retail, а його штучний інтелект зможе створювати колекції одягу без дизайнерів.
Залиште свій коментар
Відправити