«Українські мотиви« течуть »в моїй крові»
На модному показі в Римі Світлана Пасірська представила колекцію одягу «Чічка».
Altaroma - відома італійська платформа для початківців дизайнерів, де традиція тісно переплітається з експериментом, місце зустрічі мистецтва, моди і культури.
Altaroma покликана популяризувати Made in Italy, поєднуючи італійські модні тенденції з тенденціями інтернаціональними і з тенденціями інших культур. Періодично на базі цієї асоціації проходять модні покази, конкурси, проекти. Цього літа Altaroma разом з Римською академією образотворчих мистецтв показували конкурсні роботи кращих студентів навчального закладу.
Серед них - Світлана Пасірская зі своєю колекцією «Чічка». Українка отримала нагороду в номінації «Креативність і якість пошиття».
За словами Світлани, потрапити на показ було непросто, адже перед цим роботи ретельно відбирало журі - викладачі академії, провідні модні критики.
«Моя колекція налічує шість повноцінних образів, в яких відображені гуцульські традиції одягу. Наприклад, багато мотивів взято з способу пошиття та декорування гуцульського сардака і гуцульського зимового верхнього одягу в цілому, - розповідає Світлана. - Оскільки я навчалася в Косівському училищі декоративно-прикладного мистецтва, це все мені надзвичайно близько. Я не можу не використовувати українські мотиви в своїх роботах, вони течуть в моїй крові. Одяг, що увійшов в колекцію, - це одяг для сміливої, впевненої в собі жінки. Думаю, це видно по яскравій гамі кольорів. Колекція покликана створювати свято серед буднів, піднімати настрій жінки».
Родзинкою своєї колекції Світлана вважає саме обробку одягу - майже в кожній моделі використані традиційні гуцульські помпони, вишиті і в'язані деталі, орнаменти української хустки.
«Сьогодні важливо інтерпретувати народну культуру з сучасними тенденціями. Традиції не повинні бути консервативними, інакше вони будуть йти в забуття. Необхідно нести народну культуру в маси, представляти її широкій публіці. Я рада, що завдяки цьому показу відбувся своєрідний культурний обмін, і італійська публіка мала можливість ознайомитися з часткою української культури».
Світлана розповіла, що має вже багато планів і ідей для наступних показів. Також дівчина мріє про власний бренд, над яким планує працювати в найближчому майбутньому.
Фото - uamodna.com
Залиште свій коментар
Відправити