Український бренд SOLH підтримав соціальний проект "Хвостатий четвер"

Український бренд SOLH підтримав соціальний проект "Хвостатий четвер"

Український бренд жіночого одягу SOLH взяв участь в соціальному проекті, який закликає брати собак з притулку. Адже кожен з нас здатний на хороший вчинок і кожен з нас може врятувати життя тварини.

Колекція бренду гармонійно поєднується з міськими пейзажами, серед яких так приємно гуляти з улюбленим чотирилапим другом.

Ідеєю зйомки стала усвідомленість вибору вихованців. Сьогодні в українських притулках перебувають тисячі собак, більшість з них - залишені колишніми господарями просто на вулиці.

«Всюди говорять про усвідомленість споживання. На мій погляд, досягти його можна зробивши усвідомленим весь лайфстайл, а не тільки лише гардероб. Ми всі любимо тварин, але мало хто знає з якими проблемами щодня стикається притулок. Взяти додому вихованця з притулку - рівносильно порятунку життя.

Нам вдалося сфотографувати чудові кадри, з трьома собаками, які можуть стати комусь вірними друзями. Бренд SOLH - це орієнтир на душевний комфорт, технологічність і усвідомленість. Сподіваємося, що, побачивши зйомку вам захочеться не тільки поповнити гардероб новою колекцією, але і взяти собаку з притулку », - прокоментувала засновниця бренду Олена Хашим.

Актриса Анна Сеттарова прогулялася у виробах бренду SOLH в історичному центрі Києва - на Золотих воротах. Її променад з вихованцями відобразила фотограф Софія Возняк. Собаки Кайла, Кенні і Їржі були надані проектом «Хвостатий четвер», який допомагає муніципальному притулку волонтерською роботою.

Фото - woman.ua

Коментарі

Залиште свій коментар

Увага: HTML розмітка не підтримується!

Відправити