Знову у минуле чи створюємо веселкове майбутнє: AVOSKA
Мабуть наші мами та бабусі дещо здивуються, але найтрендовіша сумка цього літа — авоська. Посперечатися з нею за популярність може хіба що солом’яна сумка. Засновниця бренду Knitting Minds Олеся Вершигора запустила бренд AVOSKA, який став частиною соціального проекту «Я дбаю про…».
«У нас є студія, де час від часу проводяться тематичні воркшопи, можна придбати пряжу чи корисні речі, які дозволяють організувати процес в’язання. Саме плетіння асоціюється з холодною порою року та теплим одягом. І найпоширеніше запитання, яке я отримую: «Що в’язати влітку?» — розповідає Олеся. — Організовуючи події, ми частково орієнтуємося на тренди, саме експериментування воркшопу з авоською стало тому прикладом».
На подію хотіли запросити еко-блогера Олю Матюшенко, та, коли стали домовлятися про зустріч, придумали соціальний проект і вирішили запустити бренд AVOSKA.
«Одним соціальним проектом ми хочемо зробити дві корисні речі: поширювати любов до природи та благодійність, — продовжує Олеся. — Купуючи авоську, учасник проекту не лише допомагає довкіллю (зменшуючи кількість використаних пакетів), а й робить добру справу — частина коштів іде у фонд «Старенькі», тому що саме з ними ми асоціюємо авоську, коли вперше чуємо про неї. Для нас, молодого покоління, вона є пережитком минулого, а для людей поважного віку — це символ молодості».
Авоськи підходять не лише для походу до продуктового магазину, у них можна носити змінну форму у спортзал, книги, журнали. Єдиний нюанс — зазвичай ми носимо багато дрібниць у сумці, і, на жаль, їх не покладеш до авоськи. Проблему можна вирішити яскравою косметичкою.
Авоськи виготовлені зі 100% бавовняної нитки, сплетені вручну. Зараз базові моделі є трьох розмірів: S — 299 гривень, М — 349 гривень, L — 399 гривень.
Доступні кольори — чорний, червоний, молочний, сірий, рожевий та фіолетовий. За бажанням клієнта можна зробити й інший — палітра ниток налічує близько 25 відтінків.
«До речі, знаєте чому їх називають «авоськами»? Річ у тім, що у 80-х була так звана ера дефіциту, і під час походу до магазину ніхто не знав, купить він щось смачне і цікаве чи ні. А тому, беручи таку сумку, говорив: «Авось чего-то прикуплю». Так і причепилася назва «авоська», — ділиться Олеся.
Фото - www.facebook.com/avoska.ua/
Залиште свій коментар
Відправити