Український бренд From Us: досвід пошиття якісного мас-маркету

Український бренд From Us: досвід пошиття якісного мас-маркету

From Us - бренд базового трикотажного одягу в ніші українського мас-маркету. Про старт і нюансах виробництва розповіла авторка From Us Тетяна Ніколаєнко.

Ще в дитинстві засновниця хотіла шити. І вже в школі, напевно, єдина знала, куди буде вступати. Спочатку закінчила курси крою та шиття, потім вступила до Київського національного університету технологій та дизайну на конструктора. Під час навчання почала працювати на невеликій фабриці разом з досвідченими майстрами. Так одночасно здобувала освіту і практику.

У конструюванні немає кар'єрного росту. Максимум, де ти можеш «розігнатися», - це робити більш широкий асортимент. Наприклад, Тетяна починала з дитячих речей і одягу для вагітних. Потім розробляла лекала для верхнього одягу і займалася індивідуальним пошиттям протягом десяти років, а також з подругою був бренд дитячого трикотажного одягу. Але через кризу були змушені його закрити.

До революції ніхто не любив українські продукти, і доводилося маленькими буквами писати «Виготовлено в Україні», щоб ніхто не побачив.

Після кризи стояв вибір: або йти працювати конструктором, або починати щось заново. Влітку 2014-го потихеньку почала шити вдома футболки з тризубами - сама кроїла, відвозила ставити принти, забирала, шила вироби, пакувувала і продавала. Коли зрозуміла, що самій справлятися важко, взяла ще одну швачку. Потім з'явилися ярмарки, маркети, і почали розширювати асортимент: додали спідниці, світшоти, сукні. Так Тетяна перетворила своє хобі в улюблену роботу і з задоволенням конструює цілодобово.

З огляду на досвід, відразу вирішила розвивати приватне виробництво. Було багато ризиків і страхів, але все-таки зважилася орендувати невелику площу. Поступово обсяги роботи збільшувалися, і бренд розширювався: додавали нові зони, «захоплювали» все більше простору - і сьогодні є виробництво, склад і офіс в одному приміщенні.

Відразу визначилися з основним напрямком - трикотажем. У засновниці вже був великий досвід роботи з ним, тому вирішила робити те, що найкраще вміє.

Спочатку були розміри тільки S і M. Після, розширили розмірну сітку від XS до XL.

У марки є і чоловіча лінійка, вона займає близько 25% всього асортименту. Є ряд клієнтів, які за раз купують кілька базових джемперів і футболок на сезон. Користуються популярністю костюми - їх часто беруть на подарунок, як домашній одяг або для дороги.

У нас великий асортимент, але особлива любов Тетяни - це тельняшки. З смужкою різних кольорів і ширини є джемпери, спідниці, сарафани, сукні, футболки, майки.

«Ми вважаємо, що трикотажний одяг - основа гардероба. Можна було б назвати From Us монобрендом, так як працюємо тільки з трикотажем, але у нас величезний асортимент: від футболок до пальто. Ми вимогливі до якості тканин і фурнітури, тому постачальників вибираємо дуже прискіпливо і намагаємося підтримувати з ними постійну співпрацю» - стверджує команда.

Завжди особисто і прискіпливо перевіряють якість. Спочатку Таня сказала команді: «Давайте відразу робити добре, інакше будемо все переробляти». У них неприпустимо, щоб смужка не співпадала або був нерівний низ.

Для Тетяни важливо, щоб одяг From Us був доступний, щоб людина змогла відразу купити те, що сподобалося, а не відкладати два місяці на сукню. From Us не позиціонує себе, як дизайнерський бренд - ми створюємо простий, зручний і доступний одяг.

«Наша мета - розширювати виробництво і розвивати свою роздрібну мережу. В цілому мрію, щоб люди хотіли працювати в легкій промисловості, щоб ніхто не іммігрував, щоб не закривалися фабрики, щоб молодь хотіла освоювати такі спеціальності, як закрійник, швачка, конструктор » - на закінчення говорить Тетяна Ніколаєнко.

Фото - fromus.kiev.ua

Коментарі

Залиште свій коментар

Увага: HTML розмітка не підтримується!

Відправити