Все своїми руками: українські дизайнери кинули виклик світовим брендам
За даними biz.liga.net, за чотири роки в країні з'явилися десятки торгових марок, які випускають одяг і взуття. Коли українці перейдуть на українське?
Українські підприємці відкривають невеликі магазини одягу, взуття та аксесуарів власного виробництва. У продажу допомагають соціальні мережі і власні шоу-руми. Продажі в першому півріччі виросли на 30% в порівнянні з січнем-червнем минулого року, розповідають власники торгових марок. Вони приваблюють споживачів дизайнерськими колекціями за цінами, які можна порівняти з товарами світових масових брендів. Чи достатньо цього, щоб виграти конкуренцію?
Бренд 11 Shoes з'явився три роки тому, коли його творець Іван Баланіхін не зміг знайти собі нормальні туфлі.
Зараз він може похвалитися своїм виробництвом.
«У мене є дві фабрики з пошиття взуття, одна з яких виконує закордонні замовлення, друга - працює на внутрішній ринок. Ми відшиваємо взуття собі і ще для кількох українських брендів», - розповідає Балахін.
Схожі історії є серед виробників одягу. Свій магазин білизни та купальників Wake UP Дарина Корнєєва з партнерами відкрила в 2016 році.
«Мені дуже подобається білизна, і мій бізнес починався з цього сегмента, - розповідає Корнєєва. - Ми розміщували замовлення у швачок на дому і на перших порах обслуговували лише кілька клієнтів».
Зараз у партнерів своє ательє з трьома співробітниками і близько 150 клієнтів в місяць.
Це далеко не поодинокі приклади. За останні три-чотири роки, в Україні з'явилося близько 20 брендів крафтового взуття і одягу, яку випускають невеликі виробники.
Крафтове виробництво поступово стає на потік. У першому півріччі продажі зросли на 30% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Допомагає демпінг? Крафтовий одяг і взуття - недешевий. Наприклад:
- Сукні українських брендів стартують від 800-1 000 грн.
- Спідниця або штани - від 1200-1400 грн.
- Футболки - від 400 грн.
- Пара якісного взуття обійдеться в 2500-3000 грн.
Але вони намагаються бути ближче до споживача. На відміну від відомих брендів власники локальних марок рідко відкривають свої магазини в торгових центрах, а вважають за краще відкривати шоу-руми і продавати товари через instagram і facebook.
Головне, не економити на якості, а створювати якісний український продукт. Довгу дорогу можна здолати в кілька етапів. І більшість впевнено, що, незважаючи на труднощі, українське виробництво модного одягу і взуття, зможе в найближчому майбутньому потіснити іноземні бренди, як за якістю, так і за ціною. Адже своя сорочка завжди ближче до тіла.
Фото - unsplash.com
Залиште свій коментар
Відправити