5 останіх колаборацій українських брендів, які створили фурор на модній арені
«Синергія» - це новомодне слово, яке уособлює плідну співпрацю і дозволяє брендам не просто обмінятися аудиторією, а створити кінцевий результат, який в рази перевершує кількість витрачених ресурсів.
І справа не тільки в фінансовій вигоді, але і в іміджі, - адже творчий союз дає прекрасний інфопривід для глянцевих видань і тему для світської бесіди на коктейлі. А тепер про найбільш обговорювані колаборації.
Litkovskaya X MustHave
22 листопада в Музеї історії Києва відбулася презентація спільної колекції MustHave і дизайнера Лілії Літковської. В основу лягло словосполучення «Київ - Париж», яке в останній рік прикрашало логотип бренду Litkovskaya. Творчим імпульсом послужив стиль парижанок, які майстерно перетворюють базові повсякденні речі в вечірні і навпаки.
В результаті вийшов універсальний гардероб, який легко поєднується між собою. До колекції увійшли одинадцять предметів: повсякденні сукні-сорочки, джинси і проста футболка змінюються блоком з мережива, пліссіровок і принтів. Обличчям колекції стала українсько-болівійська співачка, актриса і телеведуча Мішель Андраде.
a.TaN by Sonya Zabuga
Дизайнер Андре Тан і головний редактор журналу ELLE представили другу спільну колекцію a.TaN by Sonya Zabuga. На цей раз спідниці-олівець, брюки кльош, сорочки та сукні вільного крою виконані з деніму, який тріумфально повернувся на світові подіуми. Стильні образи доповнює затишний трикотаж чорного, сірого і бежевого кольору.
«Денім був вибраний невипадково: ми хотіли створити практичні речі в стилі 70-х, які будуть доречні в повсякденному житті», - каже Соня.
Ienki Ienki і Микита Кравцов
Український бренд Ienki Ienki випустив колекцію пуховиків, принти для якої придумав художник Микита Кравцов. В основу ілюстрацій лягла історія йєті, який закохується в красуню блондинку і викрадає її. «Ми довго думали, хто може бути головним героєм принта. Був потрібен той, хто асоціювався б з холодом і снігом і відповідав настрою бренду. Сніговик вже був, пінгвін виглядає тривіально.
У підсумку ми прийшли до ідеального, як нам здається, рішенням - до йєті, який виглядає так, ніби на нього вже надітий пуховик », - пояснює ідею художник. Окремі малюнки деталізують розповідь: коктейлі, жіночу нижню білизну, лижі, черевики, шкарпетки і ковзани.
Guzema Fine Jewelry X Good Wine
Ювелір Лера Гузема створила капсульну колекцію прикрас для Good Wine, в яку увійшли срібні підвіски в формі граната, спаржі, лохини, авокадо і артишоку. «Ми переконані, що краса йде зсередини - з душі і нашого тіла. Колекція Healthy and Beautiful - про здоровий спосіб життя, символом якого для нас стали 5 продуктів. Підвіски ми розділили на дві половинки, щоб одну з них Ви могли подарувати близькій для вас людині, про яку дбаєте », - розповідає про капсулі Лера.
Masha Reva X Converse
Мабуть, рекордною кількістю колаборацій серед українців може похвалитися дизайнер та ілюстратор Маша Рева. В її портфоліо - робота з київської streetwear-маркою Syndicate, ювелірами Ellipsee, корейським косметичним брендом Tamburins, нью-йоркським дизайнером Рейчел Комі і навіть з Симоном Портом Жакмен: разом з ним Маша працювала над контентом книги Marseille je t'aime.
«Я не беру участь в тижнях мод, а уявляю колекції у співпраці з іншими брендами», - пояснює принцип своєї роботи Рева. Одна з останніх її колаборацій, з взуттєвим гігантом Converse, була ініційована мультибрендовим магазином Asthik.
«Серія малюнків, створених для проекту з Asthik і Converse, - це іронічний погляд на досить важливі теми, такі як сексуальність, тілесність і гендер», - описує свою роботу Маша.
Фото - elle.ua
Залиште свій коментар
Відправити