Поради фахівців: як заробляти на верхньому одязі - досвід українського бренду Trempel
Про те, як побудувати успішний бізнес в умовах високої конкуренції розповіли для delo.ua Анастасія Меркотан та Ірина Синицька, авторки українського бренду пальто Trempel.
Початок пальто - це тремпель.
У серпні 2015 року Настя, Іра та Ілона, три подруги-співробітниці великої маркетингової компанії вирішили заснувати невеликий бренд і стали шити верхній одяг - пальта і куртки. У нашій країні навіть клімат сприяє розвитку подібного бізнесу - українки носять пальто майже 9 місяців в році, купуючи одну річ фактично на три сезони, тому верхній одяг - високомаржінальний продукт, на який люди готові витрачати більше грошей. Близько місяця пішло на "прощання" з попереднім місцем роботи. Паралельно дівчата вникали в нюанси виробництва і розробляли концепцію майбутнього бренду. Верхній одяг, як правило, розміщується на вішалках, їх називають ще тремпелями. Тому було вирішено, що Trempel - краща назва для бренду, який продає пальто.
Особливо великих коштів у дівчат не було, тому намагалися економити на всьому. В процесі розвитку бренду відбулися зміни і в складі команди. Незабаром після запуску Ірина та Анастасія залишилися удвох, з третьою співзасновницею їм довелося попрощатися.
У виборі тканин основну увагу приділяють складу. "Знайти хороший цех - дуже велика проблема. Ринок розвивається, всі шукають цех і професійних швачок. За 3 роки роботи у співпраці з різними цехами ми в цілому зазнали 2,5 тисячі доларів збитку", - розповідають підприємниці.
Коли ти розвиваєш бізнес з пошиття одягу, важливо прожити весь річний цикл, щоб зрозуміти, як все відбувається в кожен сезон.
Цього року бренду вдалося в три рази збільшити обороти в порівнянні з попереднім. З 1,5 тисяч виробів, зшитих в цьому році, нерозпроданими залишилися близько 200 штук.
За словами засновниць, основний канал залучення клієнтів - це соціальні мережі, особливо Instagram.
Основні зусилля з просування бренду зосереджені саме на цій соціальній мережі. В команді є фахівець з SMM, який займається цим напрямком.
"Правильне позиціонування і маркетинг - це наше все. Верхнього одягу багато, це дуже конкурентна ніша, і якщо не приділяти особливу увагу історії бренду, то нічого продаватися не буде. Наші пальто купують, тому що це саме Trempel. Хороший маркетинг призводить додатково 20, 30% клієнтів "- кажуть підприємниці.
У найближчому майбутньому в Trempel продовжать працювати в основному з онлайн-продажами, хоча шоурум теж збираються розвивати, правда в дещо іншому напрямку - там хочуть проводити невеликі лекції та майстер-класи про те, як запустити власний бізнес.
Фото - www.facebook.com/trempel.me
Залиште свій коментар
Відправити