Lacoste бореться за існування вимираючих тварин

Lacoste бореться за існування вимираючих тварин

Випустивши фірмові футболки з логотипами вимираючих тварин, іменитий бренд планує врятувати 10 вимираючих видів, серед яких номаскус, лемури і суматранські тигри, пише telegraf.com.ua. посилаючись на Adweek.

Французька компанія Lacoste вже випустила лімітовану серію поло, де замість традиційного крокодила на логотипі красуються зникаючі тварини. Дана акція організована разом з некомерційною організацією Міжнародний союз охорони природи (IUCN).

Всього у вільний продаж надійшло одна тисяча сімсот сімдесят п'ять примірників, що нагадує ту мізерну цифру, яка обчислює кількість особин, що залишилися на планеті. Поло продаються тільки у флагманських магазинах Lacoste в Європі і США. Кожна річ коштує 150 євро. Всі виручені кошти підуть Міжнародному союзу охорони природи.

На поло також нанесені символи бірманської покрівельної черепахи, східного чорного чубатого гібона, каліфорнійського кондора, саола, північного тонкотелов лемура, суматранского тигра, совиного папуги, каліфорнійської морської свині, віргінської циклура і яванского носорога.


Фото - adweek.com

Коментарі

Залиште свій коментар

Увага: HTML розмітка не підтримується!

Відправити