Мистецтво на повсякденних речах від українського бренду Artystuff
Коли є улюблена справа, тоді працювати не потрібно. Тому творці українського бренду Artystuff, умовно кажучи, ніколи не працювали, а завжди займались улюбленою справою, яка почала приносити фінансовий дохід.
Умовно все почалось із захоплення графіті. Тому у 2008 році двоє друзів після закінчення університету вирішили створити свою команду та працювати у власному стилі, що ґрунтується на елементах українського мистецтва, зокрема писанкарстві.
Молоді, завзяті, амбітні та з вірою у власну мрію. Невелика команда створювала розписи інтер'єрів та фасадів, приймала участь у фестивалях та виставках. Але, на жаль, деякі роботи замалювали, частина була в приватних приміщеннях, решта - у популярних лише серед "райтерів" місцях.
Тож ідея другого життя ілюстрацій літала у повітрі, ніяк не отримуючи свого логічного образу. Допоки влітку 2015 року вона не сформувалась у концепцію інтернет-магазину футболок з принтами, яку виплекали художник з команди "Граффіт" Рибченко Андрій, та його дружина, програміст, Катерина. Так було створено сайт та перші товари під брендом Artystuff.
На початку всієї творчої діяльності була лише мета продавати в Інтернеті полотна команди "Граффіт". Але згодом ця ідея переросла у бажання популяризації команди за рахунок одягу з авторськими принтами, створення "мистецтва на повсякденних речах". Власне, з цієї концепції і народилась назва бренду - “Artystuff”.
На перших порах пошиття та друк товарів замовлялись на інших виробництвах, але в таких умовах бракувало творчої свободи. Тож з часом амбіції почали вимагати покупки власного обладнання та перетворення свого хобі у повноцінну власну справу.
Пріоритетом для бренду були авторські ілюстрації, тому пошиття своїх перших товарів замовляли на швейних виробництвах і були обмежені їхніми правилами - мінімальні тиражі, середні розміри, найпростіші фасони. Проте маючи невеликий власний вплив на певні аспекти виробництва, досягли того, що перші колекції вийшли насиченими по кольорам та різноманітними по принтам.
Текстиль на даному етапі купують у “Текстиль-Контакті”, зупинились на підприємстві, як на постачальнику найбільшого асортименту тканини. Саме вони пропонують гарний вибір, постійну якість та оптові ціни. У них же бренд замовляє і фурнітуру для одягу.
Сьогодні у команді постійно задіяно троє людей: швачка-закрійник, художник-дизайнер та директор-менеджер. Але у бренду багато постійних партнерів серед інших спеціалістів - модельєри, фотографи і т.д.
Всі етапи виробництва проходять на приватній території, майже в домашніх умовах. Швейне обладнання та матеріали знаходяться у швачки, а все для нанесення принтів ближче до художника. Це має свої плюси – мають можливість працювати практично цілодобово :) Тому часто замовлення обробляються в неробочий час, виконуються специфічні побажання клієнтів у вихідні дні.
Хоч це поки не оформлено в офіційну пропозицію, але бренд по можливості на прохання покупців кастомізує одяг. Виробник українського одягу Artystuff на замовлення, наприклад, може на певну модель одягу нанести певний принт. Це дає змогу дізнатись більше про потреби клієнтів, щоб на майбутнє зробити ліпшу пропозицію.
Своє завжди спонукає на творчість, тому для створення нових ілюстрацій команда надихається українським декоративно-прикладним мистецтвом, бо це невичерпний скарб, характерними рисами якого є символізм, образність, натхнення природою та оточуючим світом. А от при створенні моделей одягу більше уваги звертають на сучасні тенденції - популярні фасони, модні елементи, трендові кольори.
На початку діяльності бренд більше керувався власними смаками в одязі, пропонуючи переважно яскраві речі в streetwear стилі, проте згодом почали доповнювати модельний ряд більш нейтральними кольорами та кежуальними фасонами.
Власних магазинів у бренду поки що не має. В досвід оффлайнових продажів вписується лише співпраця з магазинами одягу та участь в виставках українських виробників. Орієнтація більше на Інтернет - власний онлайн-магазин, соціальні мережі, а також партнерські програми з інтернет-магазинами та маркетплейсами.
На даному етапі є власне, хоча і маленьке, виробництво одягу та обладнання для поштучного друку і нанесення ілюстрацій. Але планується збільшувати виробничі потужності, щоб мати змогу розширити лінійку розмірів та модельний ряд, запропонувати інші варіанти оздоблення - вишивку, фурнітуру.
Крім того у процесі розробки кілька ідей з можливості персоналізації одягу та інтерактивної участі покупця в процесі вибору ілюстрацій.
Як бачимо, творчість – це велике поле для дій. Можна завжди знайти своє покликання і займатися улюбленою справою, яка приносить задоволення не тільки для власних потреб, але і для оточуючих.
Залиште свій коментар
Відправити