Стереотипні перевороти в світовій індустрії моди: ніяких худих моделей і скажемо ЕЙДЖИЗМУ «ні!»
Модні гіганти фешн індустрії Dior, Givenchy, Louis Vuitton і Gucci заявили, що не будуть співпрацювати з моделями, розмір одягу яких «нульовий», пише delo.ua.
Тому вони створили строгі правила роботи для моделей до 16 років. Якщо відштовхуватися від нашої сітки розмірів, то моделі з розміром 38 повинні піднабрати у вазі, щоб працювати з такими компаніями. Перед тим, як надсилати своє портфоліо, модель зобов'язана надати довідку від лікаря про свій стан здоров'я. А тим часом дівчатам, які підписали контракт з компанією раніше і зіткнулися з проблемами, буде надана кваліфікована допомога фахівців, психолога в тому числі.
Ще компанії заявили, що не хочуть щоб їх дорослий одяг рекламували моделі до 16 років.
Представники компаній закликають всіх наслідувати їхній приклад. А в той час Zara заходить з іншого боку діяльності фешн-індустрії та підтримує боротьбу з ейджизмом. Нову лінію одягу Timeless представали лубуком для якого знімалися моделі у віці від 40 років. Також на підтримку такої лінії компанія випустила кілька відеороликів, де моделі розповіли про своє ставлення до віку. До колекції увійшли базові речі, які можна носити з сезону в сезон. Вони стануть відмінним стрижнем гардероба дорослої жінки, які можна вдало доповнювати і створювати гарні образи.
Фото - unsplash.com
Залиште свій коментар
Відправити