Український бренд MoonGoose присвятив нову рекламну кампанію сильним жінкам 80-х
Уже мало хто замислюється над тим, відколи пуховик перетворився з виключно функціональної одиниці зимового гардеробу в один з головних стритстайлів трендів. Сьогодні до нього підвищилися вимоги: тепер він повинен не тільки захищати від холоду, але і бути ключовим акцентом образу.
Саме такі пуховики представляє український бренд MoonGoose: універсальні і легко адаптуються, створені для експериментів зі стилем. Побачити кілька прикладів таких експериментів можна в новій рекламній кампанії марки, натхненної супермоделями 80-х і загадковими динамічними знімками Паоло Роверс.
Цей модний Кампейн пропонує переосмислити можливості пуховика в гардеробі: наприклад, приміряти його з брючним костюмом і блузою з білим комірцем, і навіть додати до образу бейсболку в дусі 90-х. Можна накинути пуховик поверх латексного топа або надіти його з брюками-дудочки і човниками на шпильці, як носили в 80-х, і як знову роблять на Паризькому тижні моди.
У такому контексті навіть шапка-вушанка і дутий пуховий шарф можуть виглядати жіночно. Можна також сміливо грати з силуетами пуховиків MoonGoose, оскільки для їх створення використовується особливо легкий пух, який дозволяє експериментувати з формою. Навіть після стиснення пуховик знаходить колишню форму за лічені секунди.
У Кампейн, який бренд випускає до своєї першої річниці, поєднуються одразу дві колекції: 2018 і 2019 року. У цьому полягає один з головних принципів MoonGoose - раціональне споживання. Замість сезонних колекцій марка робить ставку на виробництво речей поза часом, які завжди актуальні і проведуть в гардеробі не один рік. Якість MoonGoose це якраз дозволяє.
Фото - elle.ua
Залиште свій коментар
Відправити