Вперше в Україні провели дослідження вітчизняної модної індустрії

Вперше в Україні провели дослідження вітчизняної модної індустрії

Нещодавно в Україні було проведено перше масштабне дослідження вітчизняної модної індустрії, в рамках якого визначили долю дизайну жіночого одягу в економіці країни.

Аналітична робота «Дослідження модної індустрії України» показала, що творчий ресурс українських дизайнерів і модельєрів одягу при структурованій підтримці державних та громадських організацій може стати двигуном збільшення частки легкої промисловості в ВВП України в 40 разів, з 0,06% до 2,4%.

Аналіз був проведений за сприяння Українського Культурного Фонду (UCF) Ганною Варава - культурним дипломатом, старшим експертом по секторальної політики та комунікації при Міністерстві закордонних справ України від проекту Association4U, який займається сприянням впровадженню угоди про інтеграцію в ЄС.

Наукова робота визначила, що галузь легкої промисловості України на сьогоднішній день є перспективною за рахунок креативного потенціалу українських дизайнерів.

 «Український ринок модної індустрії сьогодні, як ніколи, знаходиться в сприятливих умовах, особливо в напрямку розвитку виробництва на експорт, що викликано, в першу чергу, інтеграцією України в глобальний торговий простір шляхом укладення угоди про асоціацію з ЄС, - розповідає Анна Варава. - У той же час, існують чинники, які затримують цей розвиток, зокрема тінізація внутрішнього ринку, насичення ринку імпортними товарами, ввезеними з заниженням митної вартості, а це 25,4% обороту за оцінкою Асоціації «Укрлегпром», і т.д.».

В рамках дослідження також було проведено анкетування, в якому взяли участь 22 провідні українські дизайнери, серед яких Andre Tan, Litkovskaya, Bobkova, Flow the Label, Ксенія Шнайдер, Анастасія Іванова, The Coat, Frolov, Aysina, Kristina Mamedova і інші.

«Україна - країна креативних людей, причому одні вміють створювати красу, інші ж транслювати її світу, - коментує дизайнер Андре Тан. - Але, на жаль, одяг вітчизняного виробництва вибирає невеликий відсоток українців, і це викликано рядом факторів, які можливо усунути. Сподіваюся, ми отримаємо підтримку держави, яка буде сприяти руху української моди вгору».

«Я впевнена, що цей аналіз не тільки приверне увагу і викличе обговорення проблеми, а й вплине в цілому на розвиток української fashion-індустрії на державному рівні, - ділиться дизайнер Лілія Літковська. - Я і мої колеги будемо і надалі робити все від нас залежне, щоб створювати якісний і креативний продукт, завдяки якому з кожним роком все більше українців будуть віддавати перевагу одягу Made in Ukraine».

Фото - depositphotos.com

Коментарі

Залиште свій коментар

Увага: HTML розмітка не підтримується!

Відправити