FAQ (поширені запитання)

Замовлення

Якщо Ви готові замовити вподобану модель, оберіть розмір і/або колір, додаєте товар у кошик і перейдіть на сторінку оформлення замовлення, де вказуєте адресу, вибираєте спосіб доставки і оплати. Після підтвердження замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами по контактному email або мобільному телефону, для уточнення деталей.

Якщо Ви хочете скасувати або відредагувати замовлення, зверніться у службу підтримки по одному з номерів телефонів:

  • +380 44 290 4154
  • +380 63 645 4301
  • +380 68 476 7269 (Viber).

На сторінках більшості товарів є розмірні сітки, які знаходяться у вкладці після опису товару та відгуків. Якщо на сторінці товару немає розмірної сітки або Ви не впевнені у виборі, Ви можете замовити товар в один клік і менеджер передзвонить і уточнить всі деталі для визначення розміру. Або ж Ви можете оформити замовлення і вказати у коментарі до замовлення Ваші параметри

  • Зріст
  • Вага
  • Об'єм грудей
  • Об'єм талії
  • Об'єм стегон
  • Довжина рукава/брюк

Всі виміри потрібно робити на речах які Ви носите і які зручно сидять на Вас.


Доставка

Інтернет-магазин checkroom.com.ua доставляє товари як по Україні, так і по всьому світу.

  • Нова Пошта (доставка у відділення, тільки по Україні)
  • Нова Пошта (доставка кур'єром, тільки по Україні)
  • Укрпошта (доставка по Україні та світу)
  • Самовивіз з шоу-руму

Якщо товар є у наявності на складі, він буде доставлений Вам протягом 1-2-х днів. Деякі речі виготовляються дизайнером індивідуально для Вас за фактом замовлення! Тоді, в залежності від бренду, термін пошиття і доставки може скласти від 2-х до 14-ти робочих днів.


Оплата

Так можна. Під час оформлення замовлення виберіть спосіб оплати "Оплата онлайн", натисніть на кнопку "Оформити замовлення". Після цього на сторінці оплати виберіть оплату з карт VISA/MasterCard.

  • Через систему інтернет-банкінгу Приват24
  • Оплата через термінал Приватбанку
  • Оплата готівкою при отриманні у відділенні Нової Пошти або кур'єру
  • Купівля в кредит

Готівкою Ви можете оплатити двома способами:

  • Оплата через термінал Приватбанку. Вам необхідно вибрати цей метод на сторінці оплати, вказати Ваш номер телефону, ввести OTP пароль із смс, і для Вас буде створений рахунок. Після цього Ви йдете до будь-якого терміналу ПриватБанку, вводите свій номер телефону, авторизуєтесь, переходите в розділ "Мої платежі" і оплачуєте готівкою по виставленому Вам рахунку.
  • Під час одержання у відділенні Нової Пошти або кур'єру.

Якщо Ви вибираєте спосіб оплати "Оплата онлайн", то Ви оплачуєте лише вартість замовлення без будь-яких комісій. Але якщо Ви вибираєте спосіб оплати "Оплата готівкою при отриманні" то будьте готові оплатити додатково 2% від вартості замовлення + 20 грн. Такий розмір комісії бере Нова Пошта за свою послугу "Накладний платіж".


Реєстрація на сайті
  • Участь в програмі лояльності.
  • Перегляд історії своїх замовлень.
  • Управління адресами доставок (перелік адрес, на які може бути вислане замовлення).
  • Інформація про акції та новинки.

Перейдіть за посиланням і заповніть поля Ім'я, Прізвище, email, телефон і пароль. Після чого натисніть на кнопку "Продовжити".


Гарантії
Якщо Ви сумніваєтеся або не довіряєте нам, виберіть спосіб оплати "Оплата готівкою при отриманні", і оплатіть своє замовлення після перевірки на відділенні Нової пошти або кур'єру.

Ви завжди можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів. Повернення можна зробити через форму на сайті або зв'язавшись з нами по одному з телефонів:

  • +380 44 290 4154
  • +380 63 645 4301
  • +380 68 476 7269 (Viber).

І наш менеджер допоможе Вам обміняти або повернути товар.